Šie depai užtikrintų viso „Rail Balticos“ geležinkelio per Lietuvą ruožą ir sukurtų naujų darbo vietų regionuose.
Iš šių depų būtų koordinuojamos geležinkelio vėžės, geležinkelio technikos ir riedmenų priežiūros bei aptarnavimo darbai.
Kauno depas bus skirtas aptarnauti Kaunas–Vilnius, Kaunas–Lietuvos ir Lenkijos siena ir Kaunas–Jonava 1435 mm pločio vėžės geležinkelio ruožus, o Panevėžio geležinkelių infrastruktūros priežiūros depas aptarnautų tokio paties pločio ruožą Jonava–Latvijos siena.
Tačiau kur, Panevėžio rajone ar mieste, stovės panevėžiečiams aktualiausias „Rail Balticos“ objektas – tarptautinė keleivių stotis – vis dar nėra aišku.
Visą straipsnį skaitykite gruodžio 9 dienos (penktadienio) „Sekundės“ laikraštyje.