Tai suprasdami mes, „Perlas Energija“ komanda, išsikėlėme sau tikslą klientams siūlyti kuo paprastesnę, aiškesnę ir sąžiningos kainos paslaugą. Dėliodami planus siekėme juos padaryti kuo aiškesnius, sutartis – kuo lengviau suprantamas ir paprastas, o nustatydami kainą ieškojome, kaip galime pasiūlyti ją kuo mažesnę.
Mums buvo ir yra svarbiausia teikti sąžiningą paslaugą. Ką tai reiškia? Mes neturime jokių paslėptų mokesčių, netaikome sutarties nutraukimo baudų, neprašome klientų grąžinti nuolaidas, jei šie persigalvoja ir nori pasirinkti kitą tiekėją. Mes suprantame, kad gyvename įvairioje Lietuvoje ir ne visiems tinka atsiskaitymas internetu, kiti kur kas labiau vertina gyvą bendravimą bei atsiskaitymą įprastoje vietoje, todėl greta patogios internetinės savitarnos turime jau per 2000 „Perlo“ terminalų tinklą visoje Lietuvoje, kur galima ne tik pasirašyti sutartį, bet ir atsiskaityti už paslaugas.
Vilius Juraitis, „Perlas Energija“ direktorius
Komentarai
O mes ėmėm ir patikėjom tavo sąžiningumu . Ypač todėl , kad pasiūlei savo paslaugas negamindamas elektros energijos ir neturėdamas jokių perdavimų sistemų nei įrenginių , o tiesiog siekdamas uždirbti , kai visi energonešėjai pabrango dėl karo Ukrainoje . Kažkuom kvepia , gal žūlykais ?