O to daryti nedrįstanti kankinamus nugaros skausmus kenčianti panevėžietė pasakoja taip ir likusi be talono į Skausmo kliniką.
Nebetveriamus nugaros skausmus kenčianti 80-metė Eleonora, paskambinusi „Sekundei“, guodėsi Respublikinės Panevėžio ligoninės Konsultacijų poliklinikos registratūros telefono atsakiklio leidžiamos muzikos garsų klausiusi 40, o kitąsyk 45 minutes, kol galop sužinojo, kad patekti pas Skausmo klinikos specialistus – jokių šansų.
„Kamuojamai skausmų, man yra tekę kreiptis į Vilniaus ir Kauno klinikas. Tenykščių registratūrų darbuotojai irgi nebūtinai iš karto atsiliepia. Tačiau neatsiliepę jie man perskambindavo po dešimties minučių. O Panevėžy tesugeba muziką leisti“, – Konsultacijų poliklinikos negebėjimu tvarkytis piktinosi Eleonora.
Visą straipsnį skaitykite birželio 28 dienos (antradienio) „Sekundės“ laikraštyje.
Komentarai
telefonu greičiau Baidenui prisiskambinsi. O ir skambint neverta, nes neregistruoja bo atostogos visiem, gal rudenį, jei išgyvensim…Amen medicinai Panevežy
Blogiausia yra tai , kad milžiniškus pinigus kainavusi ir tebekainuojanti E-sveikatos sistema veikia kaip drebulio krečiama arba visai neįmanoma prisijungti , o kai pagaliau prisijungi , pasirodo nėra rezervacijų , nes … vėl iš naujo – kažkas stringa , tada ilgokai tenka gaišti laiką registruojantis telefonu . Kitaip sakant , E-sveikatos sistema sukurta korupciniais metodais , veikia nepatenkinamai ir niekam iš valdžios tai neįdomu , nes … svarbiau ,,žolę“ legalizuoti , homikų teises sulyginti su normalia populiacija ir t.t.
teisybe viskas per sikna dabar…
Neskaitykit Sekundės briedo. Geriausiai yra nueiti užsiregistruoti į poliklinikos registratūrą po ketvirtos valandos prie registratūros nebūna jokių eilių. Patikrintas metodas, ne kartą išbandytas. O dar geriau penktadienį po pietų, tai dažniausia registratūroje tuščia.