Site icon sekunde.lt

Pašte mažės laiškininkų

Lietuvos pašte dingstančios siuntos – sunkiai įmenama mįslė. Net registruoti laiškai ir siuntos paslaptingai prapuola Lietuvos pašto Panevėžio padalinyje.

P. Židonio nuotr.

Skundų dėl prasto darbo nuolat sulaukiantis Lietuvos paštas dar mažina darbuotojų gretas.

Užimtumo tarnybai įmonė pranešė atleidžianti 592 darbuotojus iš 3,7 tūkst.

Dauguma jų – tie, kurie turėjo tiesioginį ryšį su klientais: laiškininkai bei klientų aptarnavimo specialistai.

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento projektų vadovė Monika Pulokė tvirtina, kad nei Panevėžio mieste, nei rajone nė vienas pašto darbuotojas nepraras darbo vietos.

Grupinį atleidimą valstybės įmonė argumentuoja milijoniniais nuostoliais.

Dar prieš porą metų dirbęs pelningai, pernai paštas patyrė 6,4 mln. eurų grynojo nuostolio.

Skyriai tuštėja

Anot M. Pulokės, 2021-ieji bendrovei buvo nuostolingi dėl to, kad klientai vis dažniau renkasi alternatyvius siuntimo būdus, mažėja pašto skyriams tenkančių klientų srautas.

„Sumažėjęs paslaugų poreikis tradiciniame pašto darbe lemia, kad didžioji atleidžiamų darbuotojų dalis bus laiškininkai bei klientų aptarnavimo specialistai. Taip pat mažės darbuotojų logistikos grandinėje bei administracijoje. Šis sprendimas skaudus ir sudėtingas, tačiau privalome jį priimti“, – teigia M. Pulokė.

Pasak jos, Panevėžio mieste ir rajone tam tikri pokyčiai buvo įgyvendinti dar sausio pabaigoje. Uždarius kelis pašto skyrius, į kaimus važinėja vadinamieji mobilieji laiškininkai.

„Daugiau pokyčių Panevėžio mieste ir rajone neplanuojame – darbuotojų skaičius nesikeis. Taip pat artimiausiu metu neplanuojame pašto skyrių veiklos pasikeitimų“, – tikina M. Pulokė.

Pandemijos egzamino neišlaikė

Lietuvos paštui šįmet perėmus pensijų išnešiojimo paslaugą, pinigų įprastu laiku nesulaukę Panevėžio miesto ir rajono senjorai užvertė įmonę skambučiais.

Tąkart paštas teisinosi ne tik nauja patirtimi, bet ir pandemija – ligoms išguldžius būrį darbuotojų, kai kuriose Panevėžio rajono apylinkėse nebeliko kam nešioti korespondencijos ir pensijų.

M. Pulokė pripažįsta, kad sausį pasitaikė nesklandumų, dėl kurių išties sulaukta klientų nepasitenkinimo.

„Šiuo metu laiškininkų veikla vykdoma sklandžiai – prenumerata, išmokos klientus pasiekia laiku, laiškus bei siuntas pristatome įprastais terminais“, – tikina pašto atstovė.

 

Exit mobile version