„Žaliąsias rodykles galėsime grąžinti ten, kur leidžia naujieji teisės aktai. Tai yra įvertinę eismo saugą ir sankryžos pralaidumą pagal Transporto kompetencijų agentūros patvirtintą metodiką. Prieš jai pateikdami dokumentus privalėsime atlikti ir daugiau namų darbų: parengti vaizdinę medžiagą, pateikti sankryžų schemas, šviesoforų darbo diagramas, eismo srautų duomenis piko valandomis ir kt. Pastarosioms užduotims atlikti artimiausiu metu skelbsime viešųjų pirkimų konkursą. Gavusi visą reikalingą informaciją agentūra sprendimą privalės priimti per 3 mėnesius“, – sako Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga.
Eismo organizavimo darbo grupė pagal teisės aktų reikalavimus įvertino galimas vietas ir kreipsis į Transporto kompetencijų agentūrą, kad rodyklė grįžtų į šias sankryžas: Senamiesčio, Smėlynės ir Marijonų g.; J. Basanavičiaus ir Vilniaus g.; Klaipėdos ir A. Smetonos g.; Pušaloto, Marijonų ir-Stoties g.; J. Basanavičiaus ir Beržų g.; Senamiesčio, Tinklų ir S. Kerbedžio g.; Smėlynės ir S. Kerbedžio g.; Nemuno ir Klaipėdos g.; Nemuno ir Parko g.; Aukštaičių ir Velžio k.; J. Basanavičiaus ir Savanorių a.; Vilniaus ir Ramygalos g.; Klaipėdos ir Vakarinė g.; Klaipėdos, Žvaigždžių ir Kosmonautų g.; Smėlynės ir Paliūniškio g.; Nemuno ir Molainių g.; J. Janonio ir Pušaloto g.; Beržų g. ir Velžio kel.; Klaipėdos, Tulpių ir P. Eimučio g.; Klaipėdos ir Savitiškio g.
Jei agentūra pritars, čia bus įrengtos 39 žaliosios rodyklės.
Komentarai
10000 euru galiu prisukt vakarais su savo varžtais
Vadlūga, pasiimk kelis bedarbius ir per dieną jie susuks tas lenteles, nereikės tūkstančių mokėti.