Site icon sekunde.lt

Panevėžyje daugės miesto atsinaujinimo ženklų

Jau kelintus metus Panevėžio miesto savivaldybė akcentuoja: „Panevėžys atsinaujina“. Tai liudija ne tik gražėjantis ir besikeičiantis miestas, bet – netrukus – ir spartėjantys ES bei kitų šaltinių finansuojami infrastruktūros gerinimo darbai.

„2014-2020 m. ES investicijų laikotarpiu savo valandos sulaukė ir Panevėžys. Mus, kaip vieną penkių didžiųjų miestų, pasieks didelės vadinamosios URBAN programos lėšos. Jomis ir kitais finansavimo šaltiniais, iniciatyvomis ir projektais miesto veidas, jo viešosios erdvės pasikeis neatpažįstamai. Antra, per pastaruosius kelerius metus sprendžiamos metų metus miestą kamavusios problemos: įkurtas Atviras jaunimo centras, suremontuota avarinės būklės Gamtos mokykla, tvarkomas lengvosios atletikos maniežas, dešimtimis remontuojamos gatvės, daugiabučių įvažos ir kt. Be to, miestas išsikėlė ambicijas įkurti S. Eidrigevičiaus menų centrą, pasistatyti olimpinių standartų baseiną, tapti Šiaurės Europos robotikos centru… Miesto atgimimui viešinti pasitelktas naujas logotipas „Panevėžys atsinaujina“, kuris netrukus jis bus dar labiau pastebimas įvairiose miesto erdvėse“, – sako Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna.

Naujasis ženklas – tai miestą atnaujinančių darbų viešinimo sistemos dalis. Ženklą su keliomis adaptacijomis, stiliaus vadovu už 9500 Eur sukūrė UAB „Amalkeros leidyba“. Stiliaus vadove – ne tik panevėžiečiams jau pažįstamas logotipas su besišypsančiu meistru, bet ir kitos dalys: autorinė funkcionalaus tekstinio ir grafinio ženklo koncepcija, kelios logotipo versijos, variantai pagal dydį, spalvą, kalbą, korporatyvinis (blankai, prezentacijos, elektroninio laiško parašas) ir reklaminis identitetas (plakatų, lauko reklamų, informacinių stendų pavyzdžiai, suvenyrai), reprezentacinės miesto skaidrės bei kt.

Planuojama, kad šiemet po miestą pasklis reklaminiai stendai su naujuoju logotipu, jie žymės informaciją apie įvykdytus/vykdomus/planuojamus projektus bei kt.

Kelerius metus savo logotipus keičia ar kuria ir kiti šalies miestai. Panevėžio sumokėta suma bendrovei „Amalkeros leidyba“ yra mažesnė nei kitų miestų išlaidos analogiškiems projektams. Viešojoje erdvėje skelbiama, kad 2015 m. Vilniaus miesto ženklas kainavo 344 000 Lt, Kauno – 29 000 Lt. 2017 m. Tauragės ir Klaipėdos – po 15 000 Eur. 2018 m. Kretingos – 15 000 Eur, Klaipėdos – 24 000 Eur.

Exit mobile version