Kaip teigiama bendrovės „LTG Link“ pranešime žiniasklaidai, nuo kitų metų pradžios pradeda kursuoti traukinių maršrutas Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai.
Pasak bendrovės, maršruto reisai bus organizuojami 8 kartus per dieną.
„Po išsamių ne vieną mėnesį trukusių diskusijų su suinteresuotomis grupėmis pristatome maršrutą, kuris užtikrins būtinąjį viešąjį susisiekimą Panevėžio, Šiaulių ir Mažeikių apskrityse gyvenantiems žmonėms praktiškai tokia pačia apimtimi kaip ir iki šiol“, – teigia „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Maršrutas Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai pakeis 2022 metais vykdomus maršrutus Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai, Radviliškis–Šiauliai.
Pasak L. Baužio, šis maršrutas ir toliau užtikrins susisiekimą tarp Panevėžio, Šeduvos, Radviliškio, Šilėnų, Zoknių, Šiaulių, Kuršėnų, Akmenės, Viekšnių, Mažeikių bei šioje geležinkelio trasoje esančių kitų tarpinių miestelių kaip ir iki šiol.
Standartinis Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai bilietas kainuos 8,9 euro.
Komentarai
8 kartus per dieną ?… oho !!! 🙂
“Pasak bendrovės, maršruto reisai bus organizuojami 8 kartus per dieną.“
Galėtu padaryti Panevėžys-Klaipėda be persėdimų, būtu manau naudingiau
Visiška kvailystė ir pinigų švaistymas. Tai kiek reiks naujų traukinių 8 niems reisams? Jau senai esamais reisais važinėja po 1-5 keleivius.
Pasak bendrovės, maršruto reisai bus organizuojami 8 kartus per dieną.
o kodėl iki klaipėdos nevažiuoja ar į mažeikius bus daugiau keleivių.
O tai Rokiškis ,Kupiškis Subačiaus atkarpa iki Panevėžio traukinių nebus ?aišku rytinis taukinis yra ir paskui grįžtantis tai gal tie 8 reisai galėtų būti nuo Rokiškio iki Klaipėdos? Nes jei keltų grįsti iš Vokietijos vakare tai tenka būti iki ryto Klaipėdoje iki Panevėžio jau nėra traukinių ir autobusų.