Site icon sekunde.lt

Karas sustabdė traukinį

P. Židonio nuotr.

Ne tik sumažėjęs keleivių srautas, bet ir Europos Sąjungos sankcijos, pritaikytos Rusijai, visoje Lietuvoje gerokai apkarpė traukinių maršrutus.

Iš Šiaulių į Rokiškį keleivius veždavusių traukinių galinė stotelė nuo liepos 1-osios bus Panevėžys.

Šiauliai–Rokiškis maršrutu keleivius vežiodavusių traukinių dalies ruožo uždarymą panevėžietė Laima Streikienė įvardijo kaip nemenką patogumo praradimą. Traukinio jai ypač trūks dabar, vasarą.

„Po avarijos neįgaliu tapęs mano vyras vasaras leidžia iš tėvų paveldėtoje sodyboje Rokiškio rajone. Aš dirbu, su sūnumi gyvename bute Panevėžyje, o savaitgaliais traukiniu vykstame į sodybą. Išlipusius Skapiškio geležinkelio stotyje vyras mus pasitikdavo ir likusį kelią parveždavo automobiliu. Dabar iki Skapiškio teks bandyti nusigauti autobusu. Tas autobusas važiuoja dvigubai ilgiau, nei rieda traukinys“, – laukiančius vargus vardijo pati automobilio nevairuojanti moteris.

L. Streikienė pripažįsta, kad Rokiškio link iš Panevėžio traukiniu važiuoja nedaug žmonių.

„Važiuodami sėdime išsisklaidę. Jei suskaičiuotum visus keleivius, turbūt būtų tik trečdalis vagono. Maršrutu, kuriuo vykstame, vienas vagonas ir tevažiuoja“, – pasakojo panevėžietė.

Pritrūko atsarginių dalių

Bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ atstovaujanti Kotryna Dzikaraitė teigia, jog nuo vasaros vidurio – liepos 1-osios – trumpinti traukinio Šiauliai–Panevėžys maršrutą tenka ir dėl to, kad iki Rokiškio važiuoja vidutiniškai tik po dešimt keleivių, nors traukinyje 88 sėdimos vietos.

Tačiau dar svaresnė bendrovės nurodoma maršruto trumpinimo priežastis – Rusijos pradėtas karas Ukrainoje, dėl ko Europos Sąjunga pradėjo taikyti agresorei ekonomines sankcijas.

Visą straipsnį skaitykite birželio 17 dienos (penktadienio) „Sekundės“ laikraštyje.

Exit mobile version