Pagal šią sutartį bus rekonstruota valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis 11,015 km dviejų lygių sankryža ir atliktas kapitalinis valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 5,0 iki 6,05 km remontas.
„Sutvarkius Nausodės viaduką, bus visiškai baigtas dar vienas „Via Baltica“ – intensyvaus tarptautinio transporto koridoriaus, rekonstravimo etapas ir susisiekimas Panevėžio aplinkkeliu taps saugesnis ir patogesnis tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui. „Via Baltica“ plėtra – vienas pagrindinių Lietuvos kelių tinklo modernizavimo prioritetų, todėl Kelių direkcija skiria ypatingą dėmesį šio projekto vystymui“, – teigia Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Viadukas yra sudėtinė Panevėžio aplinkkelio rekonstravimo projekto dalis, tačiau jo rekonstrukciją nutarta atlikti atskiru projektu. Pradėjus vykdyti Panevėžio aplinkkelio rekonstravimo darbus: sutvarkius dešinę viaduko virš kelio Šiauliai–Panevėžys pusę ir įrengus asfalto dangą (viadukas buvo apkrautas nuolatine apkrova), buvo nustatyti sijų plyšiai. Remiantis VšĮ „Transporto kompetencijų agentūros“ matavimais, paaiškėjo, kad plyšiai viršija leistinus dydžius. Atsižvelgiant į tai buvo priimtas sprendimas statinį atnaujinti kapitališkai.
Sudarytos sutarties vertė – beveik 3,8 mln. eurų. Sutarties trukmė 15 mėn. (neįskaitant technologinės pertraukos nuo gruodžio 15 d. iki kovo 15 d.).
Komentarai
:))) Argi Lietuva europinė valstybė? Rusija tu Rusija…
Iš vis visa Panevėžio aplinkelio rekonstrukcija iš 1+1 juostų kelio į 2+1 yra pinigų mėtymas vėjais. Pastatė kažkokią nesąmonę su daugybe žiedų, kur formuosis milžiniški kamščiai. Už tuos pinigus galima buvo perdaryti nors pusę aplinkelio į autostradą, vėlau sutaupius pinigų kitą pusę paversti autostrada. Čia pusdurnio buvusio susisiekimo ministro Sinkevičiaus nuopelnas.