Tokia Vakaruose sparčiai plintanti iniciatyva ateina ir į Lietuvos miestus. Nuo birželio 1-osios kai kuriomis gatvėmis gali tekti pratintis važiuoti kitaip.
Panevėžio savivaldybė rengiasi svarstyti, kurias gatves užleisti dviračių vairuotojams.
Patys dviratininkai prašo jiems atiduoti Nevėžio bei dalį Staniūnų gatvių.
Dviračių takų tinklas visoje Lietuvoje nuolat plečiamas ir atnaujinamas, tačiau nuo šių metų vasaros pradžios atsiranda ir naujas eismo organizavimo būdas – dviračių gatvė.
Tokia gatvė bus žymima specialiu kelių eismo ženklu.
Ji galės būti įrengiama ramaus, lėto eismo gatvėse, kuriose turės išsitekti visi eismo dalyviai – automobiliai, motociklai, dviračiai, paspirtukai, pėstieji.
Visą straipsnį skaitykite gegužės 26 dienos (ketvirtadienio) „Sekundės“ laikraštyje.
Komentarai
turiu tik viena klausima, ar sitas zenklas yra oficialus keliu eismo taisyklese,jai KET tokio zenklo nera tai jau nebejuokinkit tada zmoniu,automobilio vairuotojui jis neprivalomas, o eismo ivykio atveju teisme tas zenklas bus niekinis
Nuo 2022 metų birželio 1 d. įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, kuriais įtvirtinama nauja eismo organizavimo tvarka – įrengiamos dviračių gatvės su naujais jas žyminčiais kelio ženklais, sudaroma galimybė efektyviau organizuoti maršrutinio transporto eismą – išskiriamos A ir A+ eismo juostos, įteisinami atskiri šviesoforo signalai, skirti tik maršrutiniam transportui, ir kt.
supratau,aciu uz atsakyma