Lietuvoje ne vieną dešimtmetį tarp pačių paklausiausių įvardijama vairuotojo profesija. Apie vairuotojų trūkumą nuolat skelbia pervežimo bendrovės.
Su šios profesijos atstovų stygiumi jau susidūrė ir Panevėžio autobusų parkas, nesurandantis, kas pakeistų pensinio amžiaus sulaukusius ilgamečius darbuotojus.
Lietuvoje po penkerių ar dešimties metų gali nelikti, kas vairuos autobusus. Keleivių vežimo asociacijos duomenimis, šalyje jau trūksta maždaug tūkstančio autobusų ir troleibusų vairuotojų.
Vidutinis Panevėžio autobusų parko vairuotojų amžius šiuo metu siekia beveik 60 metų, o dauguma šios profesijos atstovų jau įkopę į septintą dešimtį.
Sunerimusi, kad senjorai vairuotojai pradėjo palikti darbo vietas, įmonės administracija ėmėsi aktyviai ieškoti naujų darbuotojų.
Pirmosios paieškos Autobusų parko vadovui kol kas kelia šiurpulį. Pamainos senjorams – norinčiųjų dirbti autobusų vairuotojais neatsiranda, o kvalifikuotos darbo jėgos stygius ateityje įmonei gali reikšti griūtį.
Visą straipsnį skaitykite rugsėjo 13 dienos (antradienio) „Sekundės“ laikraštyje.