Su šios profesijos atstovų stygiumi jau susidūrė ir Panevėžio autobusų parkas, nesurandantis, kas pakeistų pensinio amžiaus sulaukusius ilgamečius darbuotojus.
Lietuvoje po penkerių ar dešimties metų gali nelikti, kas vairuos autobusus. Keleivių vežimo asociacijos duomenimis, šalyje jau trūksta maždaug tūkstančio autobusų ir troleibusų vairuotojų.
Vidutinis Panevėžio autobusų parko vairuotojų amžius šiuo metu siekia beveik 60 metų, o dauguma šios profesijos atstovų jau įkopę į septintą dešimtį.
Sunerimusi, kad senjorai vairuotojai pradėjo palikti darbo vietas, įmonės administracija ėmėsi aktyviai ieškoti naujų darbuotojų.
Pirmosios paieškos Autobusų parko vadovui kol kas kelia šiurpulį. Pamainos senjorams – norinčiųjų dirbti autobusų vairuotojais neatsiranda, o kvalifikuotos darbo jėgos stygius ateityje įmonei gali reikšti griūtį.
Visą straipsnį skaitykite rugsėjo 13 dienos (antradienio) „Sekundės“ laikraštyje.
Komentarai
Pakelk bileteliu kainas ir mokek daugiau vairuotojams
Dabartinis atlyginimas 8×12=9600 metinis
Nuoma 300×1200=3600
Kuras ir automobilo islaikymas 300×12=3600…ir taip toliau kas zmogui lieka. Spyga
kuras pro šona 30 litru x 30 dienų = 900 litru, x 1,86 euro = 1679 euro=rojus
Atvaziuok vakare – pripilsiu kibira duju. Pigiai…