Vaizdo įrašais lengva dalytis įvairiose platformose. Žmonės gali dalintis video iš jūsų svetainės ar “YouTube” kanalo, naudodamiesi socialiniais tinklais. Tie vaizdo įrašai gali sulaukti tūkstančių ar net milijonų peržiūrų. Kiekviena peržiūra – tai galimybė jums parduoti ir pritraukti naujų klientų. Juk vaizdo įrašus galima rasti visur:
Vaizdo įrašai yra viena populiariausių medijų dėl konkrečios priežasties: juos lengva vartoti. Kadangi informacija pateikiama ir vaizdo, ir garso kanalais, mūsų smegenys gali lengvai bei pasyviai apdoroti informaciją.
Todėl dauguma vartotojų teikia pirmenybę vaizdo įrašams, o ne kitiems formatams. Šiais laikais, kai žmonės keliauja, neturi daug laiko ir nori kuo greičiau gauti informacijos, vaizdo įrašas yra ne tik gražus būdas papasakoti savo prekės ženklo istoriją – tai ir praktiška priemonė.
Kiekvienas gali patvirtinti teiginį, kad vaizdo įrašai geba sukelti stiprią ir emocingą reakciją. Nesvarbu, ar tai būtų laimė, juokas, šokas, ar bet kokia kita emocija, vaizdo įrašai gali sukelti emocinį atsaką. Tad įtraukite savo tikslinį klientą, sukeldami galingas emocijas. Jūsų pranešimas turės nepamirštamą įspūdį ir taip kursis prekės ženklo žinomumas.
Įrodyta, kad vaizdo įrašų kūrimas didina konversijas ir skatina pardavimus. Tai rodo puikią investicijų grąžą (ROI). Viena statistika teigia, kad vien tik patalpinę vaizdo įrašą savo nukreipimo puslapyje galite 80 % padidinti konversijas. Potencialas neįsivaizduojamas!
Vaizdo įrašai pasiteisino visų pramonės šakų bendrovėse ir tampa vis dažniau naudojami. Ar žinote, kad dabar daugiau kaip 85 % įmonių savo rinkodaros strategijose naudoja vaizdo įrašus?
Didėjant mobiliųjų telefonų naudotojų skaičiui, išaugo ir vaizdo įrašų turinio paklausa. Taip yra todėl, kad 90 % vartotojų mieliau žiūri vaizdo įrašus savo mobiliuosiuose įrenginiuose.
“Google” ataskaitose teigiama, kad išmaniųjų telefonų vartotojai dvigubai dažniau nei televizijos žiūrovai ir 1,4 karto dažniau nei stacionariųjų kompiuterių žiūrovai jaučia asmeninį ryšį, žiūrėdami prekės ženklo vaizdo įrašą. “YouTube” pranešė, kad mobiliųjų vaizdo įrašų vartojimas kasmet auga 100 %.
Nors įvairios internetinės įmonės vis dar naudoja statinius vaizdus, vis daugiau prekių ženklų pripažįsta, kad vaizdo įrašai gali padėti užmegzti ryšį su internetine auditorija. Vaizdo turinys rezonuoja su jūsų auditorija taip, kaip to neįmanoma padaryti naudojant paprastus tekstus ir nuotraukas.
Nuomonės formuotojų rinkodara – tai dar viena rinkodaros strategija. Joje taip pat visapusiškai naudojamas vaizdo įrašų turinys. Ji skatina socialinėje medijoje žinomus asmenis, turinčius daugybę sekėjų, paremti prekės ženklą dalijantis savo patirtimi, susijusia su jo produktais ir paslaugomis.
Dar labiau jus nudžiugins tai, kad 83 % įmonių teigia, jog vaizdo įrašai užtikrina gerą investicijų grąžą. Nors vaizdo įrašų kūrimas nėra nei lengviausia, nei pigiausia užduotis, ji labai atsiperka. Tad jei ieškote profesionalios vaizdo turinio kūrimo komandos, kviečiame apsilankyti www.econtent.store. Svarbiausia yra turinys! Naujausi tyrimai rodo, kad vartotojus dažniausiai atbaido vaizdo įrašai, kuriuose nepakankamai aiškiai paaiškinamas produktas ar paslauga.