Daugiau nei 80 metų televizorius gaminantis „Philips“ kažkada pirmavo šioje rinkoje. Tačiau pastaraisiais metais televizorių verslas tapo akmeniu po kaklu Nyderlandų bendrovei – iš jo patiriami tik nuostoliai. Vien per pirmąjį šių metų ketvirtį televizorių padalinys atnešė 87 mln. eurų nuostolių, o nuo 2007 metų pradžios – beveik milijardą eurų.
Televizorių verslas dabar sudaro mažiau nei dešimtadalį „Philips“ pardavimų. „Bloomberg“ skelbia, kad įkūrus bendrą įmonę „Philips“ kaip prekės ženklo savininkas iki 2013 metų gaus po 50 mln. eurų kasmet.
Nyderlandų bendrovė ir iki šiol buvo suteikusi teisę TPV gaminti „Philips“ televizorius Kinijoje. Tokią teisę taip pat turėjo „Funai“ Jungtinėse Valstijoje ir „Videocom“ – Indijoje.
TPV pasaulyje labiau žinoma kaip kompiuterių monitorių gamintoja – ji užima trečdalį šios rinkos.
„Philips“ vadovo Baltijos šalims Giedriaus Martusevičiaus duomenimis, Lietuvoje „Philips“ televizoriai užima apie 17 proc. rinkos (skaičiuojant pinigine verte).