Vilniaus apygardos administracinis teismas sausio 30 dieną atmetė „Maximos LT“ skundą ir patvirtino, kad bendrovė vykdė nesąžiningą komercinę veiklą, pranešė VVTA.
„Maxima LT“ tvirtino, kad vartotojų suklaidinimo atvejai yra mažareikšmiai, nesukėlė reikšmingos žalos ir buvo padaryti dėl žmogiškosios klaidos, neturint tikslo ir ketinimo klaidinti vartotojus, tačiau teismas su šiais argumentais nesutiko.
„Teismas konstatavo, kad vartotojų suklaidinimai skirtinguose Lietuvos miestuose esančiose bendrovės parduotuvėse negalėjo būti vertinami kaip pavienės, trumpalaikės situacijos. (….) Klaidingos informacijos apie parduodamų prekių kainas bei joms taikomas nuolaidas pateikimas, galėjo iškreipti ir kitų vartotojų ekonominius interesus, taip paskatinant priimti sprendimą dėl sandorio, kurio vartotojai kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmę“, – teigiama VVTA pranešime.
Teismo sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.