Įstaiga galės pradėti vykdyti savo veiklą bei įgyvendinti priemonių planą biudžetinių įstaigų centralizuotai finansinei apskaitai tvarkyti po įregistravimo Registrų centre. Minėtas priemonių planas turi būti parengtas iki kovo 31 d.
„Siekiame užtikrinti kuo efektyvesnius ir kokybiškesnius biudžetinių įstaigų finansinės apskaitos procesus, efektyviai panaudoti turimus išteklius, optimizuoti finansinės atskaitomybės duomenų valdymą, užtikrinti vienodus reikalavimus buhalterinės apskaitos srityje, tad, džiugu, jog pritarta biudžetinių įstaigų apskaitos centralizuotam valdymui“, – sako Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Apskaitos centro įkūrimui pritarė 20 Tarybos narių, prieš buvo trys ir du balsuodami susilaikė.
Komentarai
Nebebalsiuosiu atienančiuose rinkimuose už šią komandą. Jie tyčiojasi iš vyresnių amžiumi žmonių.
Nebalsuok, ponia, tavo laisva valia. Teisingai valdžia daro, seniai jau reikėjo, kaip kiti miestai padarė. Turėsite daugiau darbo , užteks vien kavintis . Prašote palikti dar apskaitininkus , pasirodo nieko nenutuokite apie buhalteriją, norite turėti dar žmogų, kuris visą buhalterinę apskaitą vežtų, vėl sukate ,, račiukus“.
Matosi, tamsta, labai gerai išmanai buhalterių darbą, – ir dabar kelios biudžetinės įstaigos ieško buhalterių. Darbinkitės – turėsite nedaug darbo, anksti išeisite namo, visą dieną kavinsitės už padorų 730 eur atlyginimą į rankas.